پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Super Mega Baseball برای کامپیوتر
نوشته شده در چهار شنبه 18 شهريور 1394
بازدید : 93
نویسنده : محمد نجفی

Super Mega Baseball عنوان بازی زیبایی در سبک ورزشی برای کامپیوتر می باشد که استودیو Metalhead Software آن را در سال ۲۰۱۵ منتشر ساخته است. مسابقات بین المللی بیسبال آغاز شده و شما نیز به عنوان یک بازیکن به این مسابقات دعوت هستید! اما باید آمادگی لازم برای حضور در این دوره را در تمارین به دست بیاورید. بدون تمرین، قطعا نمی توانید بر حریفان غلبه کنید.

دانلود Super Mega Baseball - بازی بیسبال

اما جدیت خاصی در بازی Super Mega Baseball وجود ندارد و علاوه بر این با محیطی طنز آمیز مواجه هستیم. تمامی حرکات و مهارت هایی که یک بازیکن از خود به نمایش می گذارد، طنز هم چاشنیشان شده است. همین سیستم جدید باعث شده تا با یک عنوان متفاوت مواجه شویم. سیستم توپ گیری و ضربه زنی با جزئیات بالایی طراحی شده و قوانین فیزیکی با کم ترین عیب و نقص ممکن در بازی به کار رفته اند.


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های شبیه سازی , بازی های ورزشی , ,



دانلود بازی The Lego Jurassic World برای کامپیوتر
نوشته شده در چهار شنبه 18 شهريور 1394
بازدید : 205
نویسنده : محمد نجفی

با سلام 

امروز تو شومیس براتون دانلود آخرین نسخه ز سری بازی های لگو را قرار داده ایم.

به نام دنیای ژوراسیک لگو

LEGO Jurassic World شماره جدیدی از سری بازی های لگو در سبک اکشن و ماجراجویی برای PC بوده که Warner Bros. Games آن را در ۲۰۱۵ عرضه کرده است. این بار شخصیت های لگو، پا به دنیای دایناسور ها یا همان ژوراسیک گذاشته اند! اگر فیلم ساخته شده در سال ۱۹۹۳ با اسم پارک ژوراسیک را به خاطر بیاورید، بدون شک با داستان این بازی نیز آشنا خواهید بود.

دانلود LEGO Jurassic World - بازی دنیای ژوراسیک لگو

PC | Black Box Repack

چون که سازندگان بازی LEGO Jurassic World این بار به سراغ سه سری از این فیلم آمده اند تا از داستانش بهره ببرند. هیچ گونه کپی در کار نیست و فقط از این فیلم ها الهام گرفته اند تا یک داستان عالی با فضایی فانتزی برای طرفداران ارائه کنند. به طور کلی، بیست نوع دایناسور با طراحی منحصر بفرد و بر اساس تاریخ در این ورژن از بازی لگو گنجانده شده اند. اکثریتشان دارای شخصیت منفی بوده و در صورتی که به دامشان بیفتید، مرگ کم ترین چیزیست که نسیبتان می شود!


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های شبیه سازی , ویژه شومیس , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد